The Bold & Delicious.

torsdag 5. februar 2009
Piercing

Mange velger å ta piercing i navlen, øret, leppa eller tunga. Men ikke alle er like heldige med sitt resultat. Noen tar det selv, mens de aller fleste bruker piercing studioer. Noen tillhengere av alternativbevegelsen mener at livskraften ligger rundt navlen, og derfor, hvis du tar piercing i navlen skaper du en lekasje av livsenergien din. Den eldre generasjonen mener at piercing ødelegger kroppene, mens det er populært som aldri før blant unge idag.
Noen kler det veldig godt, og andre ikke fullt så godt. Jeg mener at piercing passer til de fleste så lenge de ikke overdriver helt og piercer det som er å pirce på kroppen. Og jeg har, uheldigvis, sett flere skrekk eksempler på akkurat dette selv. Men hvor går da grensen mellom akseptabelt, og overdrevet?
Question: Har du piercing, hvor? Var det vondt? Og hva liker du/ liker du ikke angående piercing?



5 comments/////////////////////write a comment?
GiRLICIOUS.
Jenter, mote, sex, følelser, hverdagsliv, polls, sladder.

Unconditional desires.
Boys.boys.boys.boys.boys.boys. boys.boys.boys.boys.boys.boys. boys.boys.boys.boys.boys.boys. boys.boys.boys.boys.boys.boys.

The endless connections.
Motepiken blog link here ?

It took time to see.
februar 2009
mars 2009

Talking to me?

Ønsker du å stille meg spørsmål, f.eks om min personlige mening, eller trenger hjelp til uansett hva det er, kontakt meg på : girlstalk@live.no